niedziela, 26 maja 2013

Dla Mamy / Mother's Day






 
Maj - to życie, maj - to kwiaty
Bzy, konwalie, róże, bratki
Maj w uczucia tak bogaty
Maj to także Święto Matki.
Maj to miesiąc najpiękniejszy
Taki świeży i pachnący
Tobie mamo go oddaję
By ten dzień był najcudniejszy.
Byś się dzisiaj uśmiechała
Byś nas zawsze przytulała
Byś nam winy przebaczała
I serdecznie całowała.
Abyś zawsze przy nas była
Najpiękniejsza i jedyna
Mądra, dobra, ukochana
Taka bliska - nasza mama.
Dużo mamie mówić miałem -
lecz gdy biegłem - zapomniałem.
Więc mamusiu - nadstaw uszka
i zapytaj się serduszka
Niech Ci powie jego bicie ,
że ja kocham Cię nad życie.
 
(autor nieznany)
 
* * *
 
Today is a very special day... Mother's Day. Unlike in Britain or US, in Poland it is always on 26th of May. To all Mums, and particularily for my Mum, best wishes! May all your dreams come true!

11 komentarzy:

  1. Cudowne zdjecie a poem o mamie piekny.
    Ja tez zrobilam wpis dla mojej Mamy, bo niestety nie moge dzis z nia byc!
    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie widze Kochana, ze w Devon mieszkasz!! Goszcze u Ciebie po raz pierwszy.
    Tym bardziej mi MILO, bo ja nowicjuszka w bloggowym swiecie a nie ma nas duzo w UK.....
    :)))))))))) Pieknej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozczuliłam się...dzisiaj moja córcia obudziła mnie z prezentem, piękną laurką i śniadaniem do łóżka - płakałam jak bóbr!!! A teraz jedziemy do mojej mamy...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. deZeal, jaki wiersz sympatyczny swojej Mamie przesłałaś!
    Ale ten kwiat z Waszego ogrodu - to dopiero laurka jest; cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia...
    wszystkim mamom - 100 lat !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcie, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję Córciu. Rozczuliłam się troszeczkę. Serduszka przepiękne.
    Przesyłam całuski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszka pięknie sfotografowana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tekst i zdjęcie ... piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj-piękny wiersz,cudowne zdjęcia,ale romantycznie się zrobiło.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kawę do Dobrych Czasów-kiedy tylko znajdziesz się na Wybrzeżu - ja ugoszczę Ciebie z wielką przyjemnością.Jola

    OdpowiedzUsuń