piątek, 1 stycznia 2010

Na ten Nowy Rok


Na szczynście, na zdrowie
Na ten Nowy Rok
Winszujem wom szczynścio, zdrowio
Cały Boży rok,
Byście byli zdrowi, weseli
Jako w niebie Anieli.
By się wom rodziło, kopiło
Dyślem do stodoły obruciło,
By się wom chowały bysicki, cielicki
Jako w lesie jedlicki,
Byście mieli pełne obory, pełne pudła,
By wom gaździna u pieca nie schudła,
Byście mieli wszystkiego dości
Jak na tej połaźnicy ości,
W kazdym kątku po dzieciątku
A za piecem troje
(Byście czasem nie godali, że które je moje)

Tak to Boże dej...

4 komentarze:

  1. Piękne góralskie życzenia :)
    Pozdrawiam noworocznie i dziękuję za odwiedzinki u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewizyta ;)

    Może w mniej góralskim tonie , przesyłam życzenia- szczęścia na każdy dzień Nowego Roku.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,witam CIĘ bardzo ciepło bo widziałam,że gościłaś na moim blogu.Dziękuję za noworoczne życzenia i TOBIE życze dobrego roku,zdrowego , pogodnego,radosnego.Mieszkasz w pieknej okolicy,bardzo malowniczej ,na pewno niejedno piękne zdjęcie zrobisz.A jeśli będzie padać to też nie rezygnuj ze zdjęć-warunki trudniejsze ale efekt może być ciekawy.I mgły...świetny temat do zdjęć.
    Przeczytałam TWEGO całego bloga i ciesze się ,że dołączyłaś do blogowego grona.Przed TOBĄ nowy dom i nowe wyzwania,skoro piszesz,że będziesz go urządzać.Pozwól sobie proszę na jedną radę,refleksję ,która przyszła mi do głowy w trakcie lektury Twego bloga.Nawet jeśli z powodu braku pieniędzy kupisz raz na miesiąc wieszaczek na ręczniki to pamiętaj,że to będzie Twój wieszaczek,z Twojego domu.I jeśli zechcesz się nim pochwalić to będzie fajnie.Niech żaden blog nie będzie dla Ciebie powodem do frustracji -raczej inspiracją , podpowiedzią,żródłem wiedzy,zabawą.Bardzo CI tego życzę i czekam na fotki z DEVON.
    PS.a jeden znamienity fotograf powiedział,że najlepsze zdjęcia zrobił we własnej kuchni.MOŻE Twoja też się do tego idealnie nadaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne goralski zyczenia. Greg kazal mi przetlumaczyc, bo mi sie geba od ucha do ucha usmiechala, no ale jak tu goralszczyzne przetlumaczyc, hi.
    Niech ten rk bedzie dla Was bardzo udany, w nowym cieplutkim domku......
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń