sobota, 19 kwietnia 2014

Jajco, nie piernik....

No i rzutem na taśmę udało mi się posprzątać chałupę na Wielkanoc... na błysk, łącznie z koszeniem trawnika (to vonZeal), umyciem okien (od wewnątrz) i wyczyszczeniem piekarnika.... No dobrze, na błysk to może za dużo powiedziane;  komnaty książąt dartmoorskich z powodzeniem bronią się bowiem przed błyskiem dzięki wielkiemu samozaparciu i sile charakteru.... A co tam, stwierdzam, że nerwów zżerać sobie nie będę:) W swoich komnatach mam błysk i już:)




W kuchni nie szalałam zbytnio... zrobiłam jedynie kilka rzeczy, w tym - tradycyjnie, jak to i na Boże Narodzenie i na Wielkanoc - upiekłam piernik. Po czym udałam się wieszać pranie w ogrodzie.....
Lunie piernik, i owszem, smakował bardzo:) Zostawiła nam trochę, żebyśmy też mogli spróbować!  

 
Wesołych Świąt!!!!!
 

10 komentarzy:

  1. deZeal, oj, ale się uśmiałam:) I pomyśleć, że jakby zrobił to ktoś z domowników (ludzkich, ma się rozumieć), to pewnie byłaby niezła draka.

    Wesołych Świąt Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy odpierniczyłaś całkiem niezły piernik ;-)
    Btw: dziwnym zbiegiem okoliczności ja również miałam do września psa o tym imieniu :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. ...no to masz wesoło już przed świętami ;)
    ...ale Święta Wsze niech będą też wesołe...może tylko trochę inaczej ;)
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze, najszersze, serdeczne życzenia świąteczne! Pisanek, mazurków i śmingusa na najbliższy czas. Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. super! a Pan Bóg kazał się dzielić i widać Lunka o tym doskonale wie, i wychowana bardzo bo sama do końca nie zjadła :) ach te zwierzaki ;)
    radości, miłości i słońca nad deZealową chałupą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogodnych , zdrowych , spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę !
    Świąteczne uściski przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  9. radosnych świąt Wielkiej Nocy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, Dezealku, no nie mogę, ciekawe czy jak Lunie sie odbiło to powiedziałaś "na zdrowie" :D
    Wesołego śmingusa :)

    OdpowiedzUsuń