piątek, 20 września 2013

Sporo zdjęć..../A myriad of photos...

...będzie dzisiaj, a słów mało. Obiecałam ostatnio, że kolejny mój post (czyli ten) będzie o dalszej części wydarzeń, których sporo w sierpniu w moim rejonie... O targach tym razem :) Na takich targach farmerzy pokazują co to im się udało wyhodować.... są i owce i baranki, są i krówki i byczki... A niektóre duuuuże :)

* * *

... I will show you today. I promised you some time ago that my next post will be about the rest of my August activities. I will write (or rather show photos) of Okehampton Show. As some of you might be aware, shows like this are perfect opportunity for farmers to boast their best specimens.... so you will see ewes and rams, or cows and bulls... and some of then rather huuuuuuge:)


 
... i całuśne:)
 
* * *
 
and very kissable:)
 
 



Oprócz zwierzyny są również pokazy przeróżne... można obejrzeć wyścigi fretek (vonZeal w tym roku nawet wygrał 50 pensów na fretkach!!!), są pokazy psów pracujących...

* * *

You will also see a variety of displays... like ferret racing (by the way, vonZeal managed to win 50p!!! on a ferret this year), or gun dog dispalys...



i występy grup artystycznych.... na przykład trup tańczących morris:) Bo ja moi mili na owych targach byłam służbowo :)

* * *

and some artistic performances - like morris dancing for example:)


Są pokazy maszyn rolniczych, takich tradycyjnych i takich nieco mniej:)

* * *

you can see some farming machinery... varying from very traditional, to a bit less so.






 
Ale to co w tym roku na powyższych targach skradło moje serce, to zwierzę czterokopytne, które jakie jest każdy widzi. Oto koń:
 
* * *
 
But what stole my heart completely this year, was a four legged animal that Richard III would have donated his kingdom for. Apparently. The horse:
 
 
 



 








 
To tyle.... Ostatnio mało mnie tu, ale słowo daję: postaram się poprawić:)
 
 * * *
 
Lovely creatures they are....
And just let me tell you I will do a bit better with my posting in future... Or at least I will try.
 
 
 
 
 

17 komentarzy:

  1. Super macie te wszystkie targi, festiwale, wystepy artystyczne itd ;) W wiekszych miastach takie imprezy, jesli w ogole takie sa, to nie maja juz jednak takiego klimatu.. Fajne fotki robisz;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Konie są piękne :). Ponoć najpiękniejszymi rzeczami na świecie są koń w galopie i statek pod żaglami :). Nadal zazdroszczę Ci tych wrażeń :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana uwielbiam twoją okolicę ... macie tam tyle wspaniałych imprez - zresztą ciągle to piszę ... Tak bardzo brakuje mi w mojej okolicy takich rozrywek :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. deZeal, śliczne zdjęcie Ci zrobiono!
    Piękne zwierzęta rolnicy pokazują. Ale dla mnie całkowicie niezrozumiałe jest, jak można karmić, doglądać, hodować taką, na przykład krowę, a potem - zwyczajnie ją zarżnąć, w dodatku czasem 'rytualnie'. Brrrr...

    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie duże zwierzątka. Mnie bardzo się za to spodobał pan na parowym traktorku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zwierzaki i fajny, sielski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ale cudne zdjęcia, jak ja bym tam chciała być. Ściskam cieplutko i buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super impreza a Ty ją pięknie fotograficznie zrelacjonowałaś. Co za klimat ...i Ty taka piękna służbowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ja uwielbiam te Twoje klimaty... Cudnie, ze mozesz uczestniczyc w takich imprezach:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, gdzie się podziałaś ????? Smutno mi, gdy tu zaglądam, bo nie ma nowego posta. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Halo halo! Co się dzieje? Gdzie pani szanowna wybyła??

    OdpowiedzUsuń
  12. Halo, halo! Gdzie się szanowna pani podziała??

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj:)
    Ale mi przyjemnosc sprawilas tym postem! Dzieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, brakuje mi tu Ciebie :) daj jakiś znak :) Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tam Mała z Tobą...???? Pięknego roku Ci życzę!
    Jak nie jest za dobrze ...., to jeszcze mocniej życzę Ci wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej kochana, co u Ciebie słychać? Gdzie przepadłaś? Brakuje mi Twojego poczucia humoru !!! Wracaj jak tylko będziesz mogła! Czekamy :*

    OdpowiedzUsuń